Para vererek reklam veriyor diyorsunda
-bedava dağıtılan yüzlerce adwords kuponlarını ben mi basıyorum ?
-evlere kadar gönderilen kuponları ben mi yolluyorum ?
-cep telefonlarına gelen xxx numarasına mesaj at kupon kazan saçmalıklarını benmi yapıyorum ?
-helali hoşundan parası biriktiği halde hesapları ben mi banlıyorum ?
-yada banlanan hesaplarda biriken paranın sen google tarafından geri ödendiğine şahit oldunmu hiç ?
-yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?
şimdi soruyorum sana kimi kime karşı koruyorsun !!!
son mesajımdır konuya gokhans'ın TÜRK olması benim ona yardım etmem için yeterlidir ...
Yazdıklarını okudum haklı olabilirsin .Fakat bilerek reklamlara tıklamak doğru birşey mi ? Haksız kazanç bana göre haramdır kul hakkıdır ne olursa olsun.
-yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?
Türkiyede binlerce dolar kazanan var hakkıyla . Herkes işini düzgün yapsa istediğini kazanır.Ne yazık ki biz Türkler çakalız ya Üye olmak için reklamlara tıklayın hilesi, Video sitelerinde video player şeklinde hileler daha bir çok hileyle parayı götürmeye çalışan çakallar olduğu sürece gevurlar 1 dolar alır biz Türkle 0.01 alırız.