• 23-06-2010, 21:14:55
    #10
    izm
    Üyeliği durduruldu
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git banka soy, birilerini gasp et yaptığın aynı şey!
    reklamveren bana iyi müşteri bulsun diye tonla para verecek sende fake yolla o paradan nasiplenceksin? sanki adsense google ın sermayesi
    O kişi adamın biri benimle uğraştığı için tıklamış adsense geçersiz saysın tıkları hesabımı banlamasın diyor geçerli sayıp haram parayı bana versin demiyor. Herkesin başına gelebilecek tüm adsense yayıncıları için önemsenmesi gereken bir konu bence...

    Sonuçta bir gün sizinde başınıza gelebilir bi rakip site sizin siteye girer 100 kere tıklar ne olacak?
  • 23-06-2010, 21:18:26
    #11
    izm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kişi adamın biri benimle uğraştığı için tıklamış adsense geçersiz saysın tıkları hesabımı banlamasın diyor geçerli sayıp haram parayı bana versin demiyor. Herkesin başına gelebilecek tüm adsense yayıncıları için önemsenmesi gereken bir konu bence...

    Sonuçta bir gün sizinde başınıza gelebilir bi rakip site sizin siteye girer 100 kere tıklar ne olacak?
    Boşver arkadaş,benim alınteriyle yazdığım blogda günde en fazla 10-15 tık oluyordu zaten emek hırsızlığı yapsam ayrı durum yapsam bu kadar tık olmaz fazla olur ya da yasak site açarım dimi .. ama namussuzun biri geliyor reklamlarıma tıklıyor benim bütün emeğimi yerle bir ediyor ki şimdi yazdıklarımı okuyup kahkaha atıyordur,bu dediklerim bu tarz insanlara dokunuyor işte,çünkü tuzu kuru bunların ..
  • 23-06-2010, 21:40:39
    #12
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok biliyorsun sen,adamın birisi uğraştı kapattı hesabımı nerdeydi google amcan...niye günlük 20 tık alan site 150 tık alınca farketmedi ? geçiceksin sen..
    1. adam gibi konus ve sakin ol. senin sinirlerini anliyorum ama bizi asagilama hakkin yok !
    2. belki adsense ondan degil de yasak icerik tespit edip banlamis olmasin, veya bu olay bundan 2-3 yil once olmus olmasin? cunku bu dedigim uygulamayi son zamanlarda basladi google adsense. Benimki adsense hesabim turkiye uzerinde degil ve ben onu hissediyorum, belki google turkiye icin hala gecerli degil, onu bilemeyecegim, turkce sitem yoktur.
  • 23-06-2010, 21:44:42
    #13
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. adam gibi konus ve sakin ol. senin sinirlerini anliyorum ama bizi asagilama hakkin yok !
    2. belki adsense ondan degil de yasak icerik tespit edip banlamis olmasin, veya bu olay bundan 2-3 yil once olmus olmasin? cunku bu dedigim uygulamayi son zamanlarda basladi google adsense. Benimki adsense hesabim turkiye uzerinde degil ve ben onu hissediyorum, belki google turkiye icin hala gecerli degil, onu bilemeyecegim, turkce sitem yoktur.
    Sana tabiki sinirim yok arkadaş ancak öyle bişe dedinki bunu yaşayan birisi olarak haksızlığa uğradım google a kismeye sesimizi ulaştıramıyoruz google banlıyor sebebinide söylemiyor sessizliğe gömülüyoruz ondandır belki doluyum..
  • 25-06-2010, 03:50:34
    #14
    - rep verenlerin seni banlatan kişiler olduğunu düşünmekteyim zaten. ama plomiklere gerek yok...


    Eğer konu hakkında yardımcı olabilcek var ise yazsın lütfen. Radmin bile bu konu için yazı yazmışsa demekki sende yetemeyen bişilar vardır zaten.

    bizim bu koda ihtiyacımız var. Tek amacımızda millet bize geçersiz tıklama yaptırtmasın hakkımızı alalım. budur.
  • 25-06-2010, 04:03:08
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    böyle birşeyi googlenin kabul edebileceğini sanmıyorum. Sonuçta bir kullanıcı bir yer girdi bir reklama tıkladı bir daha girip de başka reklam ilgisini çekti tıklayamayackmı. Herşeyde art niyet armayalım. Ancak adsense bunu kabu etmez bence
  • 25-06-2010, 05:04:11
    #16
    BIaCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle birşeyi googlenin kabul edebileceğini sanmıyorum. Sonuçta bir kullanıcı bir yer girdi bir reklama tıkladı bir daha girip de başka reklam ilgisini çekti tıklayamayackmı. Herşeyde art niyet armayalım. Ancak adsense bunu kabu etmez bence

    Reklamları sitemde herkese göstermek zorunda değilim bunun içinde reklama 1 kere tıklayan kişiye 24 saat boyunca google adsens reklamını göstermez isem kural ihlali yapıyor olmam. ancak geçen ay geçersiz tıklanmadan dolayı banlanma mailinide birdaha görmemiş olurum. Belki kazançlarım kısmen azalacak ancak Türklerin çekemediklerini banlatma huyu oldukça bunu yapmak zorundayız. yapacak bişi yok.
  • 25-06-2010, 05:11:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamları sitemde herkese göstermek zorunda değilim bunun içinde reklama 1 kere tıklayan kişiye 24 saat boyunca google adsens reklamını göstermez isem kural ihlali yapıyor olmam. ancak geçen ay geçersiz tıklanmadan dolayı banlanma mailinide birdaha görmemiş olurum. Belki kazançlarım kısmen azalacak ancak Türklerin çekemediklerini banlatma huyu oldukça bunu yapmak zorundayız. yapacak bişi yok.
    Belki cookie 'ler ile bir şeyler yapılabilinir ama bu konuda bilgim yok
  • 25-06-2010, 13:08:10
    #18
    Google tıkları geçersiz saydıgı halde bunu neden ban sebebi sayar anlamış değilim.İsteyen herkesin bir başkasını kolayca banlatabilmesi bu kadar kolay olmamalı