Reklamları sitemde herkese göstermek zorunda değilim bunun içinde reklama 1 kere tıklayan kişiye 24 saat boyunca google adsens reklamını göstermez isem kural ihlali yapıyor olmam. ancak geçen ay geçersiz tıklanmadan dolayı banlanma mailinide birdaha görmemiş olurum. Belki kazançlarım kısmen azalacak ancak Türklerin çekemediklerini banlatma huyu oldukça bunu yapmak zorundayız. yapacak bişi yok.
Belki cookie 'ler ile bir şeyler yapılabilinir ama bu konuda bilgim yok
