- rep verenlerin seni banlatan kişiler olduğunu düşünmekteyim zaten. ama plomiklere gerek yok...


Eğer konu hakkında yardımcı olabilcek var ise yazsın lütfen. Radmin bile bu konu için yazı yazmışsa demekki sende yetemeyen bişilar vardır zaten.

bizim bu koda ihtiyacımız var. Tek amacımızda millet bize geçersiz tıklama yaptırtmasın hakkımızı alalım. budur.