O kişi adamın biri benimle uğraştığı için tıklamış adsense geçersiz saysın tıkları hesabımı banlamasın diyor geçerli sayıp haram parayı bana versin demiyor. Herkesin başına gelebilecek tüm adsense yayıncıları için önemsenmesi gereken bir konu bence...
Sonuçta bir gün sizinde başınıza gelebilir bi rakip site sizin siteye girer 100 kere tıklar ne olacak?
Boşver arkadaş,benim alınteriyle yazdığım blogda günde en fazla 10-15 tık oluyordu zaten emek hırsızlığı yapsam ayrı durum yapsam bu kadar tık olmaz fazla olur ya da yasak site açarım dimi .. ama namussuzun biri geliyor reklamlarıma tıklıyor benim bütün emeğimi yerle bir ediyor ki şimdi yazdıklarımı okuyup kahkaha atıyordur,bu dediklerim bu tarz insanlara dokunuyor işte,çünkü tuzu kuru bunların ..