1. adam gibi konus ve sakin ol. senin sinirlerini anliyorum ama bizi asagilama hakkin yok !
2. belki adsense ondan degil de yasak icerik tespit edip banlamis olmasin, veya bu olay bundan 2-3 yil once olmus olmasin? cunku bu dedigim uygulamayi son zamanlarda basladi google adsense. Benimki adsense hesabim turkiye uzerinde degil ve ben onu hissediyorum, belki google turkiye icin hala gecerli degil, onu bilemeyecegim, turkce sitem yoktur.
Sana tabiki sinirim yok arkadaş ancak öyle bişe dedinki bunu yaşayan birisi olarak haksızlığa uğradım google a kismeye sesimizi ulaştıramıyoruz google banlıyor sebebinide söylemiyor sessizliğe gömülüyoruz ondandır belki doluyum..