Adsense kurnazlık denemeleri
48
●3.931
- 24-03-2010, 02:21:48Demek ki birisinin yarası varmışloftt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- verene inat benden +
- 24-03-2010, 02:29:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Biri daha "sanane" demiş..Yarası olan çokmuş gece gece (: Sen sağol,düşünmen çok güzel..Orada yazan rep sayısı umrumda değil..Ama haksızlığa gelemiyorum..FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2010, 02:46:49Üyeliği durdurulduHaksızlığa gelemiyorsan git şikayette bulun gerekli yerlere. r10 da hemen hemen hergün buna benzer konular açılıyor ama sonuç ne ? Kirlilikten başka birşey değil açtığınız bu konular.loftt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2010, 02:51:55+ rep , dogru söze ne acet.ByMeTaNeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2010, 02:53:22Burada tartışılmazsa başka nerede tartışılır ki bu konular (: Sana göre kirlilik bir başkasına "waow" dedirten,bir başkasınada "vay i*ne" dedirten bir konu bence..ByMeTaNeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- verene inat benden +