• 24-03-2010, 02:20:32
    #10
    indirmek için tıklıyanlar olacaktır
  • 24-03-2010, 02:21:48
    #11
    loftt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda bi arkadaşım "-" rep vermiş "sanane" notu düşerek..Beni ilgilendirdiği için konuyu açtığımı bilmesini isterim (:
    Demek ki birisinin yarası varmış - verene inat benden +
  • 24-03-2010, 02:22:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tebrikler .d
  • 24-03-2010, 02:29:54
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek ki birisinin yarası varmış - verene inat benden +
    Biri daha "sanane" demiş..Yarası olan çokmuş gece gece (: Sen sağol,düşünmen çok güzel..Orada yazan rep sayısı umrumda değil..Ama haksızlığa gelemiyorum..
  • 24-03-2010, 02:45:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yaw hacım bırakın bu işleri. hafiyelik yapacağımıza işimize bakalım. Seminerlerde adwords sertifika sahiplerine nasıl ucuz reklam çıkartılır taktiği anlatılıyor bizde gelmiş burda hile yapanlar yüzünden az kazandığımızı sanıyoruz. Offf Of
  • 24-03-2010, 02:46:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    loftt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri daha "sanane" demiş..Yarası olan çokmuş gece gece (: Sen sağol,düşünmen çok güzel..Orada yazan rep sayısı umrumda değil..Ama haksızlığa gelemiyorum..
    Haksızlığa gelemiyorsan git şikayette bulun gerekli yerlere. r10 da hemen hemen hergün buna benzer konular açılıyor ama sonuç ne ? Kirlilikten başka birşey değil açtığınız bu konular.
  • 24-03-2010, 02:51:55
    #16
    ByMeTaNeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksızlığa gelemiyorsan git şikayette bulun gerekli yerlere. r10 da hemen hemen hergün buna benzer konular açılıyor ama sonuç ne ? Kirlilikten başka birşey değil açtığınız bu konular.
    + rep , dogru söze ne acet.
  • 24-03-2010, 02:52:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    - rep verenleri takma kardeş.+++
  • 24-03-2010, 02:53:22
    #18
    ByMeTaNeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksızlığa gelemiyorsan git şikayette bulun gerekli yerlere. r10 da hemen hemen hergün buna benzer konular açılıyor ama sonuç ne ? Kirlilikten başka birşey değil açtığınız bu konular.
    Burada tartışılmazsa başka nerede tartışılır ki bu konular (: Sana göre kirlilik bir başkasına "waow" dedirten,bir başkasınada "vay i*ne" dedirten bir konu bence..