ByMeTaNeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haksızlığa gelemiyorsan git şikayette bulun gerekli yerlere. r10 da hemen hemen hergün buna benzer konular açılıyor ama sonuç ne ? Kirlilikten başka birşey değil açtığınız bu konular.
Burada tartışılmazsa başka nerede tartışılır ki bu konular (: Sana göre kirlilik bir başkasına "waow" dedirten,bir başkasınada "vay i*ne" dedirten bir konu bence..