Biri daha "sanane" demiş..Yarası olan çokmuş gece gece (: Sen sağol,düşünmen çok güzel..Orada yazan rep sayısı umrumda değil..Ama haksızlığa gelemiyorum..
Haksızlığa gelemiyorsan git şikayette bulun gerekli yerlere. r10 da hemen hemen hergün buna benzer konular açılıyor ama sonuç ne ? Kirlilikten başka birşey değil açtığınız bu konular.