• 24-03-2010, 13:53:47
    #28
    - verene inat +++
  • 24-03-2010, 13:54:47
    #29
    aklımız kurnazlık yerine yeni şeyler geliştirmeye çalışsa daha çok kazanıcaz belki
  • 24-03-2010, 14:01:29
    #30
    Adamlar oturup düşünüyor ne yapsak diye güzel yöntem
  • 24-03-2010, 15:08:42
    #31
    Güzel düşünmüş
  • 24-03-2010, 15:13:28
    #32
    Türk zekasına her zaman hayranım
  • 24-03-2010, 15:22:55
    #33
    Üyeliği durduruldu
    yuh arkadaş valla helal olsun
  • 24-03-2010, 15:28:59
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel yöntem gerçekten helal olsun
  • 24-03-2010, 15:31:49
    #35
    EN ALTTAN bu uygunsuz davranışı şikayet edelim arkadaşlar ! Etik bir hareket değildir.
  • 24-03-2010, 15:34:15
    #36
    Üyeliği durduruldu
    (-) verenlere inat (+) rep kardeş benden takma

    Gereksiz konu diyenler, zaten konu gereksiz ise moderatörlerin görevidir bu

    Konunun altında ihbar edebilirsiniz, gerek görülürse kaldırılır