FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek ki birisinin yarası varmış - verene inat benden +
Biri daha "sanane" demiş..Yarası olan çokmuş gece gece (: Sen sağol,düşünmen çok güzel..Orada yazan rep sayısı umrumda değil..Ama haksızlığa gelemiyorum..