Kazanca bak çay demle
59
●4.244
- 09-12-2009, 14:54:49Üyeliği durduruldurekabetçi reklam filtrelerinizi optimize edin kazancınız yükselecektir.
- 09-12-2009, 14:55:13resmen sömürüyorlar adsense yerine kullanilabilecek ciddi bir reklam firması varsa kullanalım.ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2009, 15:06:02BENIM BIR SITENINKI:
35 2 5,71% 2,48 0,09
DIGERI:
77 1 1,30% 0,24 0,02
gunde 400-500 goruntulemeye 15-20 euro cent veriyor, iyi mi sizce?
TOPLAMDA 2 KEZ ODEME ALDIM ( 2-3 SENEDIR SANIRIM
)
Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eBGBM [?] Kazançlar
İçerik için AdSense en iyi kanallar 913.869 7.584 0,83% 0,18 166,89
SUKUR DIYELIM BENCE
- 09-12-2009, 15:43:38Böyle bir kazanç olduğu için söylemiyorum sadece ama çok saçma işler yapılıyor. Kazanç artırmayla ilgili çok basit kararların alınması yayıncılar için yeterli aslında. Eminimki google Türkiyede bu konuda çok pasif kalıyor. 20 bin nufusa sahip ülkeye bile google bizden fazla taviz veriyor.
- 09-12-2009, 16:26:09Bu tıklama tablosunun seminer ile ne bağlantısı var anlayamadım. Bu tabloya göre belliki bir kişi veya kişlier tarafından geçersiz tıklama yapılmış. Ben Şu zamana kadar normal şartlarda 12 tıka 1 cent veren bi tablo görmedim. Kazançlar site içeriğine göre de değişebilir. Kimi az kazanır kimi çok kazanır. Ama googleda hiç kimse 12 tıka 1 cent almaz dostumArcadErs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2009, 16:34:20Önce , Google Adsense onaylatmak için kendimizi yırtarız konular açarız. Onaylanınca da böyle şikayet konularına döner
. Geçmiş olsun gerçekten çok düşük Allah'tan benim biraz idare eder
- 09-12-2009, 16:39:32Tabiki anlamayacaksın , semirin ardından böyle bir tabloyu görmem işin espirisi ve bunun için buraya yazdımNove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 tıka 1 cent nasıl alınırmış tabloda zaten açık
)
Sanırım sorular ağır geldi
12 tıka 1 cent nasıl alınırmış tabloda zaten açık