• 09-12-2009, 14:51:17
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bende Herşey Normal Gibi ?
  • 09-12-2009, 14:54:49
    #20
    Üyeliği durduruldu
    rekabetçi reklam filtrelerinizi optimize edin kazancınız yükselecektir.
  • 09-12-2009, 14:55:13
    #21
    ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu arz/talep meselesi.Siz google'a bu kadar sırtınızı dayamazsanız google'da istediği gibi at koşturamaz.Yazıktır günahtır ya,bu kazanca google adsense kullanmanın mantığı yok.
    resmen sömürüyorlar adsense yerine kullanilabilecek ciddi bir reklam firması varsa kullanalım.
  • 09-12-2009, 14:56:00
    #22
    arada oluyo öyle şeyler çok oluyosa sorun var demektir.
  • 09-12-2009, 15:06:02
    #23
    BENIM BIR SITENINKI:

    35 2 5,71% 2,48 € 0,09 €


    DIGERI:

    77 1 1,30% 0,24 € 0,02 €



    gunde 400-500 goruntulemeye 15-20 euro cent veriyor, iyi mi sizce?

    TOPLAMDA 2 KEZ ODEME ALDIM ( 2-3 SENEDIR SANIRIM )

    Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eBGBM [?] Kazançlar
    İçerik için AdSense en iyi kanallar 913.869 7.584 0,83% 0,18 € 166,89 €


    SUKUR DIYELIM BENCE
  • 09-12-2009, 15:43:38
    #24
    Böyle bir kazanç olduğu için söylemiyorum sadece ama çok saçma işler yapılıyor. Kazanç artırmayla ilgili çok basit kararların alınması yayıncılar için yeterli aslında. Eminimki google Türkiyede bu konuda çok pasif kalıyor. 20 bin nufusa sahip ülkeye bile google bizden fazla taviz veriyor.
  • 09-12-2009, 16:26:09
    #25
    ArcadErs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün google web semineri vardı. Neyse katıldık izledik ve sorularımızı yönelttik. Kazançlarla ilgili soruları ilettik ama bazı sorulara net bir cevap alamadık. Sabah gibi kazançlara bakıyım dedim. Google gerçekten kazançları arttırmış Sanırım sorular ağır geldi

    Bu tıklama tablosunun seminer ile ne bağlantısı var anlayamadım. Bu tabloya göre belliki bir kişi veya kişlier tarafından geçersiz tıklama yapılmış. Ben Şu zamana kadar normal şartlarda 12 tıka 1 cent veren bi tablo görmedim. Kazançlar site içeriğine göre de değişebilir. Kimi az kazanır kimi çok kazanır. Ama googleda hiç kimse 12 tıka 1 cent almaz dostum
  • 09-12-2009, 16:34:20
    #26
    Önce , Google Adsense onaylatmak için kendimizi yırtarız konular açarız. Onaylanınca da böyle şikayet konularına döner . Geçmiş olsun gerçekten çok düşük Allah'tan benim biraz idare eder
  • 09-12-2009, 16:39:32
    #27
    Nove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tıklama tablosunun seminer ile ne bağlantısı var anlayamadım. Bu tabloya göre belliki bir kişi veya kişlier tarafından geçersiz tıklama yapılmış. Ben Şu zamana kadar normal şartlarda 12 tıka 1 cent veren bi tablo görmedim. Kazançlar site içeriğine göre de değişebilir. Kimi az kazanır kimi çok kazanır. Ama googleda hiç kimse 12 tıka 1 cent almaz dostum
    Tabiki anlamayacaksın , semirin ardından böyle bir tabloyu görmem işin espirisi ve bunun için buraya yazdım 12 tıka 1 cent nasıl alınırmış tabloda zaten açık