Böyle bir kazanç olduğu için söylemiyorum sadece ama çok saçma işler yapılıyor. Kazanç artırmayla ilgili çok basit kararların alınması yayıncılar için yeterli aslında. Eminimki google Türkiyede bu konuda çok pasif kalıyor. 20 bin nufusa sahip ülkeye bile google bizden fazla taviz veriyor.