• 10-12-2009, 14:23:20
    #55
    Merhaba

    Arkadaşlar 7 Aralıkta Google Türkiye Ceosu ilimize yani Sakarya' ya geldi. 25 tl gibi bir katılım ücreti ödeyerek seminere katıldım. Seminer Sakarya Üniversitesinde yapıldı. Yaklaşık 4 saat kadar süren seminerin sonunda soru-cevap kımına geçtik.

    Tam ülkemizde adsense kazançlarının neden yurtdışındaki ülkelere göre düşük olduğunu sormaya hazırlanıyordum ki sağolsun bir arkadaş benden önce söz aldı.

    Soruyu ceo ya ilettikten sonra gerekli açıklamayı şu şekilde yaptı.

    Ülkemizde google.com.tr sayfasına girdiğimizde sağ ve sol üst bölme olmak üzere anasayfasında 2 adet sponsor reklam sistemi uygulandığı ve bu alanlarda ilk sırada çıkabilmek için diğer o sektördeki firmalardan daha fazla fiyat vermesi gerekiyormuş. Kısacası ihale usulü diyebiliriz diyor yani.

    Neyse bunu zaten r10 da az çok adsense kısmına bakan her arkadaş bilir. Peki iyi de biz neden az kazanıyoruz diye sorulduğunda aldığımız cevap ise;

    - Ülkemizde reklam verenler malesef bütçeleri sebebiyle 1 kez reklam verdikten sonra bir daha vermedilerini ya da yurtdışındaki adwords reklam verenler ile karşılaştırıldığında çok daha az bütçelerle bize başvurdukları için malesef webmasterlara düşük kazançlar sağlayabiliyoruz dedi.

    Yani buda benim aklıma acaba ingilizce içerikli bir site açıp mı yola devam etmeliyiz sorusunu aklıma getirdi ?

    Ne dersiniz ?
  • 10-12-2009, 14:40:30
    #56
    Çöp sitelerin isimlerini eklemekten filtreye site ekleme sayısı yetmez oldu
  • 10-12-2009, 14:53:33
    #57
    Üyeliği durduruldu
    oh oh ne güzel çay değil baya kahve iç bu parayla en lüks yerlerde
  • 10-12-2009, 16:26:42
    #58
    Ah o seminerler. Ben ne zırvalıyorlar diye dinledim. Gerçekten zırvalıyordu. Ama sadece 2 dakikasında bilmediğim bir şey öğrendim. Onu uyguladıktan sonra ise kazancım %60 fırladı. . Niçin önceden izlemediğime vahlandım.

    ArcadErs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün google web semineri vardı. Neyse katıldık izledik ve sorularımızı yönelttik. Kazançlarla ilgili soruları ilettik ama bazı sorulara net bir cevap alamadık. Sabah gibi kazançlara bakıyım dedim. Google gerçekten kazançları arttırmış Sanırım sorular ağır geldi

    Arkadaşım 400 gösterimle neyin karşılaştırmasını yapıyorsun anlamadım. 400 gösterimle para kazanamazsın zaten. Bak burada Adsense'den ayda 100$ para kazananların en az günlük 2-3k hiti var. Benim 20k civarı hitim var. Ancak hit ile para kazanılır. Yani o gösterimin her gün 30k civarı olacak ki o zaman konu açıp, yorum yapabileceksin. Yoksa 400 gösterim ile tartışmanın anlamı olmaz.
  • 10-12-2009, 22:17:27
    #59
    ansleyforce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah o seminerler. Ben ne zırvalıyorlar diye dinledim. Gerçekten zırvalıyordu. Ama sadece 2 dakikasında bilmediğim bir şey öğrendim. Onu uyguladıktan sonra ise kazancım %60 fırladı. . Niçin önceden izlemediğime vahlandım.



    Arkadaşım 400 gösterimle neyin karşılaştırmasını yapıyorsun anlamadım. 400 gösterimle para kazanamazsın zaten. Bak burada Adsense'den ayda 100$ para kazananların en az günlük 2-3k hiti var. Benim 20k civarı hitim var. Ancak hit ile para kazanılır. Yani o gösterimin her gün 30k civarı olacak ki o zaman konu açıp, yorum yapabileceksin. Yoksa 400 gösterim ile tartışmanın anlamı olmaz.
    Anlamadan yazdığın malesef çok belli. Bunu 400 gösterimlede kıyaslayabilirsin 40 bin gösterimlede. 400 gösterimde verilen tık fiyatında da saçmalanabilir 40 bin gösterimede .Asıl bahsedilen 12 tıka 0,01 gibi bir değerin ortaya çıkması.

    Şunuda belirtelimki sitenin hiti gayet iyi. Biz sitemizin hitini belirtmedik dikkat edersen. 400 gösterimin kaç dakikada elde edildiğini çözemediğine göre sitenin hitinide çözemezsin. Fazla söze gerek yok sanırsam.
  • 11-12-2009, 01:17:46
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Bende normal görünüyor. Hatta bugün biraz fazla vermiş.

    9.724 258 2,65% 0,86 $ 8,37 $