Kazanca bak çay demle
59
●4.244
- 09-12-2009, 13:40:50Üyeliği durdurulduvay be demekkki ben de kötü olanlarda varmış bu google amca harbiden ayıp edior
- 09-12-2009, 13:47:07Dün birde sorularınızı iletin dediler. Dedikki 0,01 lik resim reklamlara çözüm bulmalısınız , en azından sabit fiyat getirilmeli dedik. Dedilerki resim reklamda da rekabet sistemi var ! Gerçekten ciddi rekabetflexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2009, 13:59:18O sitede yaptığın reklam yerleşimine bağlı.Eğer kullanıcıyı yanıltarak tıklattığınızı düşünmezse google sizi banlamaz.uniyolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2009, 14:45:51hocam bu arz/talep meselesi.Siz google'a bu kadar sırtınızı dayamazsanız google'da istediği gibi at koşturamaz.Yazıktır günahtır ya,bu kazanca google adsense kullanmanın mantığı yok.
benimde öyle adsense ile başımız ağrıyo walla.
Google resmen dalga geciyor