• 09-12-2009, 13:40:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    vay be demekkki ben de kötü olanlarda varmış bu google amca harbiden ayıp edior
  • 09-12-2009, 13:47:07
    #11
    flexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok vermiş google amca yarısını geri verseydi. benimde öyle adsense ile başımız ağrıyo walla.
    Dün birde sorularınızı iletin dediler. Dedikki 0,01 lik resim reklamlara çözüm bulmalısınız , en azından sabit fiyat getirilmeli dedik. Dedilerki resim reklamda da rekabet sistemi var ! Gerçekten ciddi rekabet
  • 09-12-2009, 13:48:13
    #12
    Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eBGBM [?] Kazançlar
    586 2 0,34% 0,09 $ 0,05 $



    benim durumumda ortada
  • 09-12-2009, 13:51:51
    #13
    1000 tık'a 20 dolar vermiş dün hiç olmadığı kadar düşük oranlar
  • 09-12-2009, 13:57:21
    #14
    Beyler (sayfa to/sayfa ebgbm)>4 ise hesap banlanabiliyor. Reklamları bi kaç günlüğüne kaldırın isterseniz.
  • 09-12-2009, 13:59:18
    #15
    uniyolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler (sayfa to/sayfa ebgbm)>4 ise hesap banlanabiliyor. Reklamları bi kaç günlüğüne kaldırın isterseniz.
    O sitede yaptığın reklam yerleşimine bağlı.Eğer kullanıcıyı yanıltarak tıklattığınızı düşünmezse google sizi banlamaz.
  • 09-12-2009, 14:14:31
    #16
    Offf kazanca bak,bu para ile google'nin hisse senetlerinin %99.99 unu alirsin artik gule gule harca Google resmen dalga geciyor
  • 09-12-2009, 14:41:15
    #17
    Kendi sitelerimin hiçbirinde adsense gibi reklamları kullanmam. Benim sitemde reklam yayınlamak isteyen haftalık veya aylık ücretini öder öyle yayınlarım... Yoksa reklamsız kalsın. Sitelerimiz üzerinden para kazanmalarına asla izin vermem.
  • 09-12-2009, 14:45:51
    #18
    hocam bu arz/talep meselesi.Siz google'a bu kadar sırtınızı dayamazsanız google'da istediği gibi at koşturamaz.Yazıktır günahtır ya,bu kazanca google adsense kullanmanın mantığı yok.