flexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok vermiş google amca yarısını geri verseydi. benimde öyle adsense ile başımız ağrıyo walla.
Dün birde sorularınızı iletin dediler. Dedikki 0,01 lik resim reklamlara çözüm bulmalısınız , en azından sabit fiyat getirilmeli dedik. Dedilerki resim reklamda da rekabet sistemi var ! Gerçekten ciddi rekabet