ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu arz/talep meselesi.Siz google'a bu kadar sırtınızı dayamazsanız google'da istediği gibi at koşturamaz.Yazıktır günahtır ya,bu kazanca google adsense kullanmanın mantığı yok.
resmen sömürüyorlar adsense yerine kullanilabilecek ciddi bir reklam firması varsa kullanalım.