• 08-11-2009, 14:51:38
    #10
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google sizin zaten. Üzülüyorum cidden hile yaptıklarında cebinizden çok para çıkıyor. Yahu sizene arkadaşım. Adsensede %100 hilesiz hurdasız xxxx.xx$ paramız azmı içeride kaldı. Şerefsizler siteye girer banlanalım diye tıklar bin kere sonra ödemeye 2 gün kala adsense banlar. O paralarıda sözde reklam verene iade ediyolar. Kaç senedir adwords kullanıyorum. Daha hiç iade gelmedi bana. İndiriyor tüm parayı cebe sizde gelip onları savunuyorsunuz. Kısacası geçin arkadaşlar bu işleri elalemi(google) düşünmek sizemi kaldı. Ayrıca bu sitelerin sahiplerinide tanımıyorum.
    katılıyorum cani gönülden.
  • 08-11-2009, 14:51:48
    #11
    nentes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildirdinde ne oldu?
    Biraz da olsa Türk ekonomisi ve Türk internet sektörüne can kazandırdım !
  • 08-11-2009, 14:51:58
    #12
    offSET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi süpersin ))

    @blogmaster maşka mesleğin yokmu senin
    Sende baska isimlerle gırıp duruyorsun r10 a, kaç tane üyeliğin var burda? PM yolladım cevaplarsın umarım.. 20 lira için ortadan kaybolmuştun..
  • 08-11-2009, 14:53:54
    #13
    blogmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bunların tek nedeni Hile ! ABD de, Fransa da, İrlan da da vs. niye böyle şeyler yok (yada çok az) çükü onlar da hile yok...
    Buda moda oldu zaten. Türkiye'yi neden beğenmiyorsunuz arkadaşım. Herhangi bir konu olsa Amerika'da böyle Türkiye'de niye değil. Geçelim bunları. Bunların tek nedeni hile Mİ? Adam seni çekemiyor sitene giriyor 100 kere tıklıyor ve sen geçersiz tıklamadan banlanıyorsun. Emeklerin g.tünde patlıyor bumu hile ? Düşündüklerin dudağımı uçuklattı !
  • 08-11-2009, 14:56:45
    #14
    offSET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi süpersin ))

    @blogmaster maşka mesleğin yokmu senin
    cevap yazsana *********** hırsız şerefsız, nıye ortadan kayboldun??
  • 08-11-2009, 14:58:18
    #15
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda moda oldu zaten. Türkiye'yi neden beğenmiyorsunuz arkadaşım. Herhangi bir konu olsa Amerika'da böyle Türkiye'de niye değil. Geçelim bunları. Bunların tek nedeni hile Mİ? Adam seni çekemiyor sitene giriyor 100 kere tıklıyor ve sen geçersiz tıklamadan banlanıyorsun. Emeklerin g.tünde patlıyor bumu hile ? Düşündüklerin dudağımı uçuklattı !
    İşte o kadar çok hile dönüyor ki adamların güveni yok bizlere karşı.. Ama merak etmeyin ben ve benim gibiler sayesinde bu konuda Türkiye model ülke olacak bu işin peşini asla bırakmıycam... Ayrıca umarım sen de bu hataları yapmıyorsundur Karali ?
  • 08-11-2009, 15:00:15
    #16
    blogmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o kadar çok hile dönüyor ki adamların güveni yok bizlere karşı.. Ama merak etmeyin ben ve benim gibiler sayesinde bu konuda Türkiye model ülke olacak bu işin peşini asla bırakmıycam... Ayrıca umarım sen de bu hataları yapmıyorsundur Karali ?
    yapıyorum yapmazmıyım googleden ne çarparsam kardır
  • 08-11-2009, 15:03:21
    #17
    yaşasın hilesiz
  • 08-11-2009, 15:07:31
    #18
    yabancı reklamlar cıkarda bari türk ekonomisine katkın olsun