blogmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bunların tek nedeni Hile ! ABD de, Fransa da, İrlan da da vs. niye böyle şeyler yok (yada çok az) çükü onlar da hile yok...
Buda moda oldu zaten. Türkiye'yi neden beğenmiyorsunuz arkadaşım. Herhangi bir konu olsa Amerika'da böyle Türkiye'de niye değil. Geçelim bunları. Bunların tek nedeni hile Mİ? Adam seni çekemiyor sitene giriyor 100 kere tıklıyor ve sen geçersiz tıklamadan banlanıyorsun. Emeklerin g.tünde patlıyor bumu hile ? Düşündüklerin dudağımı uçuklattı !