Buda moda oldu zaten. Türkiye'yi neden beğenmiyorsunuz arkadaşım. Herhangi bir konu olsa Amerika'da böyle Türkiye'de niye değil. Geçelim bunları. Bunların tek nedeni hile Mİ? Adam seni çekemiyor sitene giriyor 100 kere tıklıyor ve sen geçersiz tıklamadan banlanıyorsun. Emeklerin g.tünde patlıyor bumu hile ? Düşündüklerin dudağımı uçuklattı !
İşte o kadar çok hile dönüyor ki adamların güveni yok bizlere karşı.. Ama merak etmeyin ben ve benim gibiler sayesinde bu konuda Türkiye model ülke olacak bu işin peşini asla bırakmıycam... Ayrıca umarım sen de bu hataları yapmıyorsundur Karali ?