• 08-11-2009, 15:16:47
    #19
    sid
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hile yapıyorsunuz da ne oluyor. Senin 1k tıklama ile aldığını adam 20 tıkla alıyor. Utanmadan tıklama başına 0,01$ veriyor demesini biliyorsunuz, nedeni çok basit ama anlayana. Google'da çalışanlar zaten aptal, çöp/sahte/hileli siteyi bile teşhis edemiyorlar, bir akılı bu hile yapanar.
  • 08-11-2009, 15:29:17
    #20
    Bende şikayette bulunyorum bu tarz siteler için. Haydi adwords yayıncısı olmayalım. Ama çoğumuzda adsense var. Bu gibiler yüzünden daha az kazanıyoruz. Bundan emin olun.
  • 08-11-2009, 15:32:07
    #21
    abd, fransada bilmem başka yerde niye mi olmuyor ?

    cevap ; oralarda büyük ihtimal tıklama oranları 0,01 yada daha aşağısı değildir sanırım ki, bu aralar bir çok kişi 0,00 aldığını söyluyor.

    Zaten herkes o adsenseyi milletin sitesi hit görsün diye hayrına kurmuş.