offSET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi süpersin ))

@blogmaster maşka mesleğin yokmu senin
Sende baska isimlerle gırıp duruyorsun r10 a, kaç tane üyeliğin var burda? PM yolladım cevaplarsın umarım.. 20 lira için ortadan kaybolmuştun..