• 17-11-2023, 13:52:55
    #10
    MDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen organik. Doktor sitesi ama akşama doğru 1 TL yi rahat geçiyor değişik
    1 in altında kalmaması lazım artık kur farkından dolayı.
  • 17-11-2023, 13:54:01
    #11
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 in altında kalmaması lazım artık kur farkından dolayı.
    İnsAllah hocam
  • 17-11-2023, 22:34:23
    #12
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar beni tanıyanlar bilir 2018'den beri arbitraj ile ilgilenirim hala da arbitraj sitem var.
    Arbitraj nedir: Reklam veriyorum karşılığında adsenseden para kazanıyorum.
    Bu sitemi ameliyat olduğum dönemde sitelerimle ilgilenen bi arkadaşıma yardımlarının karşılığı olarak vermiştim kendi ilgilenip kazanıyordu, bu aralar satmayı düşünüyordum ancak TBM ler anormal biçimde yükseldi.
    Bu yüzden satmaya çekiniyorum açıkçası. Çünkü alan kişi eğer bu TBM leri baz alırsa hayal kırıklığı yaşayabilir.
    Tıklamalara bakıyorum sadece Türkiye görünüyor.
    Bu şekilde bi anormallik ile karşılaşan var mı acaba ?

    - Kendi reklamlarıma kesinlikle ve kesinlikle tıklamam.
    - Çerez yükleme vs kesinlikle öyle işlere bulaşmam.

    - Analytics search console vs kullanmam.

    - Reklam veririm karşılığında ne gelir diye bakarım.



    Yukarıda yazdıklarımı baz alınca sizce sebebi nedir?

    Lütfen gösteriş, gövde gösterisi vs yorumlar yapmayalım yıllardır ilk defa bu şekilde konu açtım adsense gelir konularına bile yazmam normalde ilk defa yaptım o da satış arefesinde olduğum için.


    Arbitraj yaptığınız sitenizi satmanızı önermem. Gerekli adımlarla şuanki gelirini katlama şansınız çok yüksek. Satarsanızda kârının x36 minimum.

    Tıklama oranınız çok iyi, dolayısıyla TBM'de yüksek.

    TBM'ler 4. Çeyrek içerisinde olduğumuz için normal şartlarda zaten yükseldi.

    Site türkçeyse ve şuan Türkiye'de bulunan ama yurtdışında yaşayan kişilere gösterilme imkanı?

    Reklam verdiğiniz platformda user locations'a göz atabilirsiniz.
  • 17-11-2023, 22:44:41
    #13
    HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arbitraj yaptığınız sitenizi satmanızı önermem. Gerekli adımlarla şuanki gelirini katlama şansınız çok yüksek. Satarsanızda kârının x36 minimum.

    Tıklama oranınız çok iyi, dolayısıyla TBM'de yüksek.

    TBM'ler 4. Çeyrek içerisinde olduğumuz için normal şartlarda zaten yükseldi.

    Site türkçeyse ve şuan Türkiye'de bulunan ama yurtdışında yaşayan kişilere gösterilme imkanı?

    Reklam verdiğiniz platformda user locations'a göz atabilirsiniz.
    Bi ameliyat geçirdim hocam o yüzden sitelerimi hep elden çıkardım reklam da olsa uğraş gerektiren hepsini sattım hemen hemen. Yoksa arbitraja dayanan adsense ve site bulunmaz bi nimettir sektörü bilenler için. Uzun suredır bı arkadasıma vermıstım o ısletıyordu artık satayım bunu da dedım.

    Bu sıtenin organik ziyaretçisi de mevcuttu hocam o yuzden TOsu şuanda düşük. Normalde %30 - %40 arası TO alıyordum diğer sitelerimden.

    TBM hiç bu kadar yüksek olmadı yıllardır yaparım bu işi ilk defa bu kadar fırladı.

    Site Türkçe bi site hocam. Konum olarak TR seçerim genelde.

    İlk zamanlar reklama tıklayarak dönüşümü tamamlamışlar diye dusundum ama sureklı bu sekılde devam edınce şaşırdım açıkçası.
  • 17-11-2023, 22:51:12
    #14
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi ameliyat geçirdim hocam o yüzden sitelerimi hep elden çıkardım reklam da olsa uğraş gerektiren hepsini sattım hemen hemen. Yoksa arbitraja dayanan adsense ve site bulunmaz bi nimettir sektörü bilenler için. Uzun suredır bı arkadasıma vermıstım o ısletıyordu artık satayım bunu da dedım.

    Bu sıtenin organik ziyaretçisi de mevcuttu hocam o yuzden TOsu şuanda düşük. Normalde %30 - %40 arası TO alıyordum diğer sitelerimden.

    TBM hiç bu kadar yüksek olmadı yıllardır yaparım bu işi ilk defa bu kadar fırladı.

    Site Türkçe bi site hocam. Konum olarak TR seçerim genelde.

    İlk zamanlar reklama tıklayarak dönüşümü tamamlamışlar diye dusundum ama sureklı bu sekılde devam edınce şaşırdım açıkçası.
    Çok geçmiş olsun.
    Son zamanlarda Otomatik Reklamlarla ilgili bir oynama yaptınız mı?
  • 17-11-2023, 22:54:47
    #15
    HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Son zamanlarda Otomatik Reklamlarla ilgili bir oynama yaptınız mı?
    Sağolun hocam, ben aylardır ne siteye ne adsenseye bakmıyordum, siteyi işleten arkadaşıma söyleyip satışa koymadan bi bakayım ona göre satayım dedim. TBM ler fırlayınca satışa koymaya da çekiniyorum bu sefer Düşünce ayrı bi sıkıntı çünkü gel de anlat bu sefer
  • 17-11-2023, 22:59:57
    #16
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam, ben aylardır ne siteye ne adsenseye bakmıyordum, siteyi işleten arkadaşıma söyleyip satışa koymadan bi bakayım ona göre satayım dedim. TBM ler fırlayınca satışa koymaya da çekiniyorum bu sefer Düşünce ayrı bi sıkıntı çünkü gel de anlat bu sefer
    Minimum son 6 ayın kazançlarına bakmak lazım zaten. 2016'dan beri artbitraj yapıyorum ben de. Satmaya tam karar verdiğinizde bana da iletebilirsiniz.
  • 17-11-2023, 23:00:47
    #17
    HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Minimum son 6 ayın kazançlarına bakmak lazım zaten. 2016'dan beri artbitraj yapıyorum ben de. Satmaya tam karar verdiğinizde bana da iletebilirsiniz.
    Eyvallah hocam teşekkür ederim, haber ederim size de.
  • 18-11-2023, 18:20:30
    #18
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam teşekkür ederim, haber ederim size de.
    Sitenizi satmayı düşünürseniz banada bilgi verirmisiniz hocam