HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun.
Son zamanlarda Otomatik Reklamlarla ilgili bir oynama yaptınız mı?
Sağolun hocam, ben aylardır ne siteye ne adsenseye bakmıyordum, siteyi işleten arkadaşıma söyleyip satışa koymadan bi bakayım ona göre satayım dedim. TBM ler fırlayınca satışa koymaya da çekiniyorum bu sefer Düşünce ayrı bi sıkıntı çünkü gel de anlat bu sefer