RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ameliyat geçirdim hocam o yüzden sitelerimi hep elden çıkardım reklam da olsa uğraş gerektiren hepsini sattım hemen hemen. Yoksa arbitraja dayanan adsense ve site bulunmaz bi nimettir sektörü bilenler için. Uzun suredır bı arkadasıma vermıstım o ısletıyordu artık satayım bunu da dedım.

Bu sıtenin organik ziyaretçisi de mevcuttu hocam o yuzden TOsu şuanda düşük. Normalde %30 - %40 arası TO alıyordum diğer sitelerimden.

TBM hiç bu kadar yüksek olmadı yıllardır yaparım bu işi ilk defa bu kadar fırladı.

Site Türkçe bi site hocam. Konum olarak TR seçerim genelde.

İlk zamanlar reklama tıklayarak dönüşümü tamamlamışlar diye dusundum ama sureklı bu sekılde devam edınce şaşırdım açıkçası.
Çok geçmiş olsun.
Son zamanlarda Otomatik Reklamlarla ilgili bir oynama yaptınız mı?