Arbitraj yaptığınız sitenizi satmanızı önermem. Gerekli adımlarla şuanki gelirini katlama şansınız çok yüksek. Satarsanızda kârının x36 minimum.
Tıklama oranınız çok iyi, dolayısıyla TBM'de yüksek.
TBM'ler 4. Çeyrek içerisinde olduğumuz için normal şartlarda zaten yükseldi.
Site türkçeyse ve şuan Türkiye'de bulunan ama yurtdışında yaşayan kişilere gösterilme imkanı?
Reklam verdiğiniz platformda user locations'a göz atabilirsiniz.
Bi ameliyat geçirdim hocam o yüzden sitelerimi hep elden çıkardım reklam da olsa uğraş gerektiren hepsini sattım hemen hemen. Yoksa arbitraja dayanan adsense ve site bulunmaz bi nimettir sektörü bilenler için. Uzun suredır bı arkadasıma vermıstım o ısletıyordu artık satayım bunu da dedım.
Bu sıtenin organik ziyaretçisi de mevcuttu hocam o yuzden TOsu şuanda düşük. Normalde %30 - %40 arası TO alıyordum diğer sitelerimden.
TBM hiç bu kadar yüksek olmadı yıllardır yaparım bu işi ilk defa bu kadar fırladı.
Site Türkçe bi site hocam. Konum olarak TR seçerim genelde.
İlk zamanlar reklama tıklayarak dönüşümü tamamlamışlar diye dusundum ama sureklı bu sekılde devam edınce şaşırdım açıkçası.