RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam, ben aylardır ne siteye ne adsenseye bakmıyordum, siteyi işleten arkadaşıma söyleyip satışa koymadan bi bakayım ona göre satayım dedim. TBM ler fırlayınca satışa koymaya da çekiniyorum bu sefer Düşünce ayrı bi sıkıntı çünkü gel de anlat bu sefer
Minimum son 6 ayın kazançlarına bakmak lazım zaten. 2016'dan beri artbitraj yapıyorum ben de. Satmaya tam karar verdiğinizde bana da iletebilirsiniz.