Vicdanın Varsa 1 Defa Tıkla :D
117
●7.656
- 20-01-2009, 21:56:46Üyeliği durdurulduKesinlikle haksızsın,bunu gören yabancılar ne diyecek ?By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türk sitelerinde böyle böyle yazıyor, dileniyor v.s..
ne kazanacak ki ? milyar mı yoksa trilyon mu ? onun kazandıgı para ona yetmiyordur, birde kaldı ülkemizi için yararlı olacak
Peki ben haksızmıyım ?
- 20-01-2009, 22:20:21MisafirGececi235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar'ın 1-2 milyon'a yakın üyesi var...
İşleri 1-2 siteye kaldıysa yandık...
Adsense kolay kolay hesap kapatmaz fakat çekemeyen TÜRK milleti kazanmasın diye şikayet ediyor...
Doğru değil mi ? - 20-01-2009, 22:37:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kurabiye adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle demek lazım aslında.
çünkü sabahdan akşama kadar içerik giriyosunuz siteye 14 , 000 kişi giriyor 200 kişi tıklıyor 2 dolar kazanıorsunuz. esasında siteye girip içeriklerden memnun kalıpda hayrına reklama tıklamayana küfür etmek çok daha mantıklı. ben hep tıklarım misal. hem işime yarayacak bi sayfaya giderim hem de para kazandırmış olurum site sahibine. - 20-01-2009, 22:40:04abuse@adtech.com.tr ' ye bildirin vicdansizi. Google zaten kendi halleder.
- 20-01-2009, 22:50:40Üyeliği durdurulduHayır kazansın ALLAH 1'ni 1000 Etsin, ama daha etepli,dilenmeden.By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle