By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şikayet yerine söyle düşünün google yabancı bir firma vede tıklayın diyen şahıs TÜRK bence para kazanması ülkemiz için iyi bir durum...
Haksızım diyen ?
Kesinlikle haksızsın,bunu gören yabancılar ne diyecek ?
türk sitelerinde böyle böyle yazıyor, dileniyor v.s..
ne kazanacak ki ? milyar mı yoksa trilyon mu ? onun kazandıgı para ona yetmiyordur, birde kaldı ülkemizi için yararlı olacak

Peki ben haksızmıyım ?