• 22-01-2009, 02:08:11
    komedi yaaa ben adsenseyi bulamıyorum bizim milletimizin yaptığına bakın!
  • 23-01-2009, 14:53:45
    bir fıkra okuduydum geçenelrde aklıma geldi.

    "bir gün adamın birisi cehenneme gitmiş, cehennemde zindanlar varmış 3 adet ayrı zindanda her odada 4-5 mahküm varmış, 1. zindanda amerikalılar varmış çamurun içinde yatıyor önlerinde de bi sofra oturmuş taş yiyorlarmış başındada bir zebani. çünkü onlar domuz gibi birbirlerine ihanet ediyor insanların ekmeklerini ellerinden alıyorlarmış. sıra italyaya gelmiş italyalılarda birbirlerini dikiyormuş çünkü onlarda dünyaya kendi yaptıkları malları en iyi kalitede diyerek insanları kandırıp satıyormuş. adam bir sonraki zindana geçmiş bakmış ortada havuz tipi bir mağma alev alev yanıyor başındada zebani yok kafalarını gömmüşler magmanın içine, adam yanındaki zebaniye soruyor neden bunların başında zebani yok. Onlar türk onlara zebaniye gerek yok nasıl olsa birisi kalkmaya kalksa diğer arkadaşı onu tekrar mağmanın içine çekiyor"

    kısaca şikayet edecekseniz gidin adsense kullanan yurt dışı siteleri şikayet edin ..
  • 23-01-2009, 18:33:40
    Üyeliği durduruldu
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında "reklamlara tıklayaman fatih ürek olsun" tarzı yazılar karşımıza gelir

    Çıktı bile bak

    https://www.r10.net/google-adsense/30...k-olsun-d.html
  • 05-10-2010, 02:05:43
    büyük konuşmamak lazım o zaman
  • 05-10-2010, 02:07:05
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu nasil bir dirilistir :|
  • 05-10-2010, 03:33:14
    Üyeliği durduruldu
    MaviEjder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir fıkra okuduydum geçenelrde aklıma geldi.

    "bir gün adamın birisi cehenneme gitmiş, cehennemde zindanlar varmış 3 adet ayrı zindanda her odada 4-5 mahküm varmış, 1. zindanda amerikalılar varmış çamurun içinde yatıyor önlerinde de bi sofra oturmuş taş yiyorlarmış başındada bir zebani. çünkü onlar domuz gibi birbirlerine ihanet ediyor insanların ekmeklerini ellerinden alıyorlarmış. sıra italyaya gelmiş italyalılarda birbirlerini dikiyormuş çünkü onlarda dünyaya kendi yaptıkları malları en iyi kalitede diyerek insanları kandırıp satıyormuş. adam bir sonraki zindana geçmiş bakmış ortada havuz tipi bir mağma alev alev yanıyor başındada zebani yok kafalarını gömmüşler magmanın içine, adam yanındaki zebaniye soruyor neden bunların başında zebani yok. Onlar türk onlara zebaniye gerek yok nasıl olsa birisi kalkmaya kalksa diğer arkadaşı onu tekrar mağmanın içine çekiyor"

    kısaca şikayet edecekseniz gidin adsense kullanan yurt dışı siteleri şikayet edin ..
    hocam ben senin mesajından şu dersi çıkardım; biz türkler birbirimize, böyle aptal saptal mesajlar yazarak kandırarak, reklamverenlerin canını okuyoruz.

    başkalarına gerek yok. biz kendi reklamverenimizi ağlatırız olarak algıladım.

    ama sen farklı yorumlamışsın. sence " Vicdanın Varsa 1 Defa Tıkla" yazan adam helal mi kazanıyor?
  • 05-10-2010, 04:05:28
    Para kazanma heyecanından cümleyi bile yanlış yazmış (:
  • 05-10-2010, 04:16:42
    Üyeliği durduruldu
    ne çok seviosunuz konu hortlatmayı
  • 05-10-2010, 04:18:15
    vicdanınız varsa konuları hortlatmayın