bir fıkra okuduydum geçenelrde aklıma geldi.
"bir gün adamın birisi cehenneme gitmiş, cehennemde zindanlar varmış 3 adet ayrı zindanda her odada 4-5 mahküm varmış, 1. zindanda amerikalılar varmış çamurun içinde yatıyor önlerinde de bi sofra oturmuş taş yiyorlarmış başındada bir zebani. çünkü onlar domuz gibi birbirlerine ihanet ediyor insanların ekmeklerini ellerinden alıyorlarmış. sıra italyaya gelmiş italyalılarda birbirlerini dikiyormuş çünkü onlarda dünyaya kendi yaptıkları malları en iyi kalitede diyerek insanları kandırıp satıyormuş. adam bir sonraki zindana geçmiş bakmış ortada havuz tipi bir mağma alev alev yanıyor başındada zebani yok kafalarını gömmüşler magmanın içine, adam yanındaki zebaniye soruyor neden bunların başında zebani yok. Onlar türk onlara zebaniye gerek yok nasıl olsa birisi kalkmaya kalksa diğer arkadaşı onu tekrar mağmanın içine çekiyor"
kısaca şikayet edecekseniz gidin adsense kullanan yurt dışı siteleri şikayet edin ..