kurabiye adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık neredeyse
"abi kulun köpeğim olayım 1 defa tıkla, nolur yaa"
olacak bu gidişle.

aynen öyle demek lazım aslında.

çünkü sabahdan akşama kadar içerik giriyosunuz siteye 14 , 000 kişi giriyor 200 kişi tıklıyor 2 dolar kazanıorsunuz. esasında siteye girip içeriklerden memnun kalıpda hayrına reklama tıklamayana küfür etmek çok daha mantıklı. ben hep tıklarım misal. hem işime yarayacak bi sayfaya giderim hem de para kazandırmış olurum site sahibine.