Gececi235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle haksızsın,bunu gören yabancılar ne diyecek ?
türk sitelerinde böyle böyle yazıyor, dileniyor v.s..
ne kazanacak ki ? milyar mı yoksa trilyon mu ? onun kazandıgı para ona yetmiyordur, birde kaldı ülkemizi için yararlı olacak

Peki ben haksızmıyım ?

Adamlar'ın 1-2 milyon'a yakın üyesi var...
İşleri 1-2 siteye kaldıysa yandık...
Adsense kolay kolay hesap kapatmaz fakat çekemeyen TÜRK milleti kazanmasın diye şikayet ediyor...

Doğru değil mi ?