Vay be bir ödeme günü daha geldi.
Umarım herkez sorunsuz alır.
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
270
●19.617
- 24-11-2006, 01:54:07ya ben ödeme gecmisine gittim hala su war..
31.Eki.2006 Kazançlar... USD xxx
bundan baska bir yazi göremedim ilk ödememi alacaktimda
- 24-11-2006, 01:57:55Bu mesajı görene kadar bir dahaki ayı bekleyeceğimi düşünüyordumScorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabım menüsüne girdiğimde odane
ödemeniz işlemde yazısı guugle amca seni seviyom


- 24-11-2006, 01:58:23MisafirÖdeme işlemde yazması lazımIsyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pin kodunu 15 inden önce girdinmi ?
Geçen ay 100 doları geçtinmi ? - 24-11-2006, 02:04:35sevindim hayırlı olur inşallahkenantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2006, 02:07:18Üyeliği durduruldukendine alacaksan toshiba flashdisk 2 gb 75 ytl çivarı almısken iyisini ve boyutu büyük olanı al.. İnternettende alabilirsin. Adres verebilirim istersen..Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2006, 06:26:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sonunda İlk Ödemem İşlemde, Yarın 100 Hostçuya 100 Denizfenerine 100 Arkadaşlarla İlk Ödemeyi Kutlamak için, Geri Kalanıda Uni de Ev Masrafları, Para Gelmeden Gitti Be
Bidahaki Ödemeye Ne Kadar Kaldı
- 24-11-2006, 08:16:52offf offf okadar stres altındayımki şimdi acaba banlanan bizlerinkinide ödermi
15 ten önce banlandık ya keşke banlamasaydı bugün banlasaydı
offf offf daha önce hiç bukadar param içerde kalcak diye üzülmemiştim
banlananlarınkini yatırmazsa parasını alabilenlerden kişi başı 25 dolar topluycağız teselli için haberiniz olsun
Hesabım menüsüne girdiğimde odane
ödemeniz işlemde yazısı guugle amca seni seviyom