Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
24-11-2006, 01:57:55
#66
kenantr
Scorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sen Hesabım bölümüne gir ödeme geçmişine tıkla orda görürsün boşver o yazan ipucunu
Bu mesajı görene kadar bir dahaki ayı bekleyeceğimi düşünüyordum
Hesabım menüsüne girdiğimde odane
ödemeniz işlemde yazısı guugle amca seni seviyom