Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
24-11-2006, 02:04:35
#69
Scorpion1
kenantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu mesajı görene kadar bir dahaki ayı bekleyeceğimi düşünüyordum
Hesabım menüsüne girdiğimde odane
ödemeniz işlemde yazısı guugle amca seni seviyom
sevindim hayırlı olur inşallah