• 24-11-2006, 09:38:45
    #73
    bizimde girmiş ödemeyede bugün ödermi acaba google amca.
    yoksa pazartesiye kaldı..

    bu kasım ayının kazancı ekimle kıyasladığımda düşük kaldı yaw
  • 24-11-2006, 09:44:55
    #74
    Yuw milletin ödemesi işleme girmiş bizimki daha girmedi. banda yoktu amma bakalım refresh atıp duruyom
  • 24-11-2006, 09:45:19
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Parası bankadan çıkan varmı?
  • 24-11-2006, 09:51:06
    #76
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    offf offf okadar stres altındayımki şimdi acaba banlanan bizlerinkinide ödermi
    15 ten önce banlandık ya keşke banlamasaydı bugün banlasaydı
    offf offf daha önce hiç bukadar param içerde kalcak diye üzülmemiştim
    banlananlarınkini yatırmazsa parasını alabilenlerden kişi başı 25 dolar topluycağız teselli için haberiniz olsun
    Kanka diğerleri yapacaksa yapalım.
    Fil sürülerinde Filler kendilerini en aciz olana göre ayarlarlar, onunda kendilerinden olduğunu hiçbir zaman unutmaz, vefa gösterirler.
    diğer arkadaşlarda kabul ederse kişi başı bir miktar biriktirip Gerçekten banlananlar veya gerçekten ihtiyacı olanlara o havuzdan paylaştıralım
    Zamanında Osmanlıyı o kadar yücelten düşünceydi bu.. Bağlılık..
  • 24-11-2006, 10:01:19
    #77
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka diğerleri yapacaksa yapalım.
    Fil sürülerinde Filler kendilerini en aciz olana göre ayarlarlar, onunda kendilerinden olduğunu hiçbir zaman unutmaz, vefa gösterirler.
    diğer arkadaşlarda kabul ederse kişi başı bir miktar biriktirip Gerçekten banlananlar veya gerçekten ihtiyacı olanlara o havuzdan paylaştıralım
    Zamanında Osmanlıyı o kadar yücelten düşünceydi bu.. Bağlılık..
    ben şaka yapmıştım sen tam felsefe yapmışsın
  • 24-11-2006, 11:08:22
    #78
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şaka yapmıştım sen tam felsefe yapmışsın
    Yapacak kadar özverili "İNSAN"lar varsa beraber yapalım

    biri çıkıpda sen tek başına yap derse..
    cevap: Ben zaten yapıyorum
    yanlızca daha çok İNSAN lazım
  • 24-11-2006, 11:34:39
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme geçmişinde hala birşey yok. Ekimdeyim hala. Ödeme işleme geçermi bugün ,

    @Örümcek, teşekkürler. adresi pm ile atarsın bakarım. carrefoursaya gidip teknosadan alacam orda vardır belki toshiba
  • 24-11-2006, 12:13:36
    #80
    Yok mu alan henüz diğer forumda bir kişi aldığını söylüyor garanti.
  • 24-11-2006, 12:23:47
    #81
    Misafir
    Sadece bir kişi aldığını idda ediyor