Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
24-11-2006, 11:08:22
#78
deli dana
HolyBoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben şaka yapmıştım sen tam felsefe yapmışsın
Yapacak kadar özverili "İNSAN"lar varsa beraber yapalım
biri çıkıpda sen tek başına yap derse..
cevap: Ben zaten yapıyorum
yanlızca daha çok İNSAN lazım