Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
24-11-2006, 01:54:07
#65
Isyan
ya ben ödeme gecmisine gittim hala su war..
31.Eki.2006
Kazançlar...
USD xxx
bundan baska bir yazi göremedim ilk ödememi alacaktimda