offf offf okadar stres altındayımki şimdi acaba banlanan bizlerinkinide ödermi
15 ten önce banlandık ya keşke banlamasaydı bugün banlasaydı
offf offf daha önce hiç bukadar param içerde kalcak diye üzülmemiştim
banlananlarınkini yatırmazsa parasını alabilenlerden kişi başı 25 dolar topluycağız teselli için haberiniz olsun