• 24-11-2006, 01:22:38
    #64
    Vay be bir ödeme günü daha geldi.
    Umarım herkez sorunsuz alır.
  • 24-11-2006, 01:54:07
    #65
    ya ben ödeme gecmisine gittim hala su war..

    31.Eki.2006 Kazançlar... USD xxx
    bundan baska bir yazi göremedim ilk ödememi alacaktimda
  • 24-11-2006, 01:57:55
    #66
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen Hesabım bölümüne gir ödeme geçmişine tıkla orda görürsün boşver o yazan ipucunu
    Bu mesajı görene kadar bir dahaki ayı bekleyeceğimi düşünüyordum Hesabım menüsüne girdiğimde odane ödemeniz işlemde yazısı guugle amca seni seviyom
  • 24-11-2006, 01:58:23
    #67
    Misafir
    Isyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ben ödeme gecmisine gittim hala su war..

    31.Eki.2006 Kazançlar... USD xxx
    bundan baska bir yazi göremedim ilk ödememi alacaktimda
    Ödeme işlemde yazması lazım

    Pin kodunu 15 inden önce girdinmi ?
    Geçen ay 100 doları geçtinmi ?
  • 24-11-2006, 02:03:51
    #68
    pin kodunu 15'inden önce girdim eft deki kücük parayi 19'da girmsitim .. ondan mi acaba..
  • 24-11-2006, 02:04:35
    #69
    kenantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajı görene kadar bir dahaki ayı bekleyeceğimi düşünüyordum Hesabım menüsüne girdiğimde odane ödemeniz işlemde yazısı guugle amca seni seviyom
    sevindim hayırlı olur inşallah
  • 24-11-2006, 02:07:18
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Flashdisk alacam :P | Bilgisayar hocalarına ayrı ayrı hediyeler aldım saten metaliğe kurşuna atıyorum para yok..
    kendine alacaksan toshiba flashdisk 2 gb 75 ytl çivarı almısken iyisini ve boyutu büyük olanı al.. İnternettende alabilirsin. Adres verebilirim istersen..
  • 24-11-2006, 06:26:14
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonunda İlk Ödemem İşlemde, Yarın 100 Hostçuya 100 Denizfenerine 100 Arkadaşlarla İlk Ödemeyi Kutlamak için, Geri Kalanıda Uni de Ev Masrafları, Para Gelmeden Gitti Be Bidahaki Ödemeye Ne Kadar Kaldı
  • 24-11-2006, 08:16:52
    #72
    offf offf okadar stres altındayımki şimdi acaba banlanan bizlerinkinide ödermi
    15 ten önce banlandık ya keşke banlamasaydı bugün banlasaydı
    offf offf daha önce hiç bukadar param içerde kalcak diye üzülmemiştim
    banlananlarınkini yatırmazsa parasını alabilenlerden kişi başı 25 dolar topluycağız teselli için haberiniz olsun