• 04-11-2008, 23:41:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel fikir googlenin tık grubu var bizde r10 soyguncular tık grubu kuralım
    iyi fikir aslında kimin sitesinden tıklayacaksanız oda kazanç sağlamış olur aslında sitelerinizi buraya yazın döner sermaye olsun
    her gun bırısı yazssın sıtesınıhergun bırısının sıteye gırerız
  • 04-11-2008, 23:41:56
    #11
    Arkadaşlar öyle bir konuşuyosunuzki sanki o adamlar parayı yolda buluyor.
    Tamam haklı olabilirsiniz belki az kazanıyorsunuz ancak bir sürü insanda o şekilde ekmek yiyiyor.
    Yalnışmıyım ?
  • 04-11-2008, 23:42:23
    #12
    Alıntı
    Benim demek istediğim şu; bu reklamları verenlerin nerdeyse hepsi bu forumda herkes kimin ne yaptığını biliyor. tamam belki zarara uğratılabilir ancak devlet misal tvlerde bu reklamları yasakladı hani ya google tarafına yada bu konuda yasal hakkımızı aramak daha etkin bir çözümdür gibime geliyor demek istediğim bu misal googlea en azından en alt limiti 0,001 den daha üst rakamlara çekilmesi için istek gönderilir ki böyle olunca kontürcüler biter yada benzer işi yapan kişiler ha başka bir alternatifte yasal haklarımızı arama bizde birlik yok herkes kafasına göre takılıyor tek sorunumuz bu.
    Bir mail hazırlayıp aynısını google türkiyeye gönderebiliriz. tamamen kaldırılsa daha iyi olur bence.

    Alıntı
    onun yerine google de kontor diye aratın sponsor baglantılarda cıkanlara var önce onlardan başlayın
    Evet çok akıllıca. Ben az önce beş tane reklama tıkladım. bu gece 20 yi bulur. bu arada farklı sitelerdeki ard arda tıklamalar sayılıyormu. yoksa belirli bir süre filan varmı.
  • 04-11-2008, 23:46:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öyle bir konuşuyosunuzki sanki o adamlar parayı yolda buluyor.
    Tamam haklı olabilirsiniz belki az kazanıyorsunuz ancak bir sürü insanda o şekilde ekmek yiyiyor.
    Yalnışmıyım ?
    Yanlışsın hocam...

    Minnacık açıklama yaparak milletin resmen kanını emiyorlar... Bu adamların hiçbiri şereften nasibini almamış, *********** adamlar...
  • 04-11-2008, 23:48:01
    #14
    hani heves kırmak gibi olmasın ama göğüs büyütücü ilaçlarının satıldığı sitelere rast gelmişizdir, reklamlarda. bu adamların senelik 250 milyar reklam bütçesi ayırdığını ve ödediğini biliyorum. -isteyen bu konu ile ilgili web sitesi açabilir -

    kontör piyasasında da daha büyük paraların döndüğünü bizzat hepimiz şahit olduk ( tv reklamı vardı "biz de kontör istiyoruz...")

    yani kolay değil bu kontörcüleri batırmak üstadım.
  • 04-11-2008, 23:51:57
    #15
    Alıntı
    az önce öğrendim bu adamlar ayda 800-900 bin ytl adwors veriyorlarmış ( total ortalama ) yani pek dokunmaz tam tamhmin ettiğim gibi en iyisi google'a toplu şikayetleri iletmek
    onlar versinler 100 kazanıp 1000 kaybedecekler. birtane bilgilendirme maili yazıyorum. birazdan 90 arkadaşa göndereceğim. bu ay türkiyeyi gezer galiba. herkes bilgilensin. tıklama sayısı az olunca pes edecekler.

    Google Şikayet Blogu

    Bu adrese girin arkadaş bir metin hazırlamış orada yazılanları yapın. googleyede şikayet edin. ben az önce yaptım. sağolsun emek sarfedip hazırlamış.

    Alıntı
    Yanlışsın hocam...

    Minnacık açıklama yaparak milletin resmen kanını emiyorlar... Bu adamların hiçbiri şereften nasibini almamış, *********** adamlar...

    Evet kesinlikle katılıyorum.