Alıntı
Benim demek istediğim şu; bu reklamları verenlerin nerdeyse hepsi bu forumda herkes kimin ne yaptığını biliyor. tamam belki zarara uğratılabilir ancak devlet misal tvlerde bu reklamları yasakladı hani ya google tarafına yada bu konuda yasal hakkımızı aramak daha etkin bir çözümdür gibime geliyor demek istediğim bu misal googlea en azından en alt limiti 0,001 den daha üst rakamlara çekilmesi için istek gönderilir ki böyle olunca kontürcüler biter yada benzer işi yapan kişiler ha başka bir alternatifte yasal haklarımızı arama bizde birlik yok herkes kafasına göre takılıyor tek sorunumuz bu.
Bir mail hazırlayıp aynısını google türkiyeye gönderebiliriz. tamamen kaldırılsa daha iyi olur bence.

Alıntı
onun yerine google de kontor diye aratın sponsor baglantılarda cıkanlara var önce onlardan başlayın
Evet çok akıllıca. Ben az önce beş tane reklama tıkladım. bu gece 20 yi bulur. bu arada farklı sitelerdeki ard arda tıklamalar sayılıyormu. yoksa belirli bir süre filan varmı.