Alıntı
az önce öğrendim bu adamlar ayda 800-900 bin ytl adwors veriyorlarmış ( total ortalama ) yani pek dokunmaz tam tamhmin ettiğim gibi en iyisi google'a toplu şikayetleri iletmek
onlar versinler 100 kazanıp 1000 kaybedecekler. birtane bilgilendirme maili yazıyorum. birazdan 90 arkadaşa göndereceğim. bu ay türkiyeyi gezer galiba. herkes bilgilensin. tıklama sayısı az olunca pes edecekler.

Google Şikayet Blogu

Bu adrese girin arkadaş bir metin hazırlamış orada yazılanları yapın. googleyede şikayet edin. ben az önce yaptım. sağolsun emek sarfedip hazırlamış.

Alıntı
Yanlışsın hocam...

Minnacık açıklama yaparak milletin resmen kanını emiyorlar... Bu adamların hiçbiri şereften nasibini almamış, *********** adamlar...

Evet kesinlikle katılıyorum.