Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel fikir googlenin tık grubu var bizde r10 soyguncular tık grubu kuralım
iyi fikir aslında kimin sitesinden tıklayacaksanız oda kazanç sağlamış olur aslında sitelerinizi buraya yazın döner sermaye olsun
her gun bırısı yazssın sıtesınıhergun bırısının sıteye gırerız