Arkadaşlar öyle bir konuşuyosunuzki sanki o adamlar parayı yolda buluyor.
Tamam haklı olabilirsiniz belki az kazanıyorsunuz ancak bir sürü insanda o şekilde ekmek yiyiyor.
Yalnışmıyım ?