ozkan92 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne olacak bu onay işleri ?
25
●601
- 08-11-2020, 21:56:15İşini düzgün yapan adamlar illaki bir sıkıntı çekiyor googledan. Ama güncelleme ama adsense bir şekilde baltalanıyor. 2009da full spamla xx.xxx kazanıyorduk. Galiba fazla dürüst olmamak gerekPixma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2020, 21:57:20Şu hintliler nerde yapıyorlar deli gibi spam anlamıyorumozkan92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facede birçok adsense grubunda hintliler ile konuşuyorum tek yaptıkları şey spamı yapmak ödeme alan çok az kişi var ve emin olun bizden fazla ban yiyorlardır, 120k$ bakiye yapmış hintli gördüm banlandım bu ödemeleri nasıl alabilirim diyor, biz neysek onlarda aynı yani hocam trye ekstra bir zorluk çıkarmıyor adsense.
- 08-11-2020, 21:59:34Tecrübene saygı duyuyorum. Ama malı götüren adamların hiçbirini ne grupta görürsün ne forumda görürsün adamlar gelirini paylaşmaz. Paylaşan hintlilerin çoğu reklamcı.. Alamayan banlanan tabiki oluyor eninde sonunda ban yiyor. Ama sonuçta ban yiyene kadar sana bana zararı oluyor..ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2020, 22:05:10Malı götürenleri dediginiz gibi görmek zor hocam gerçekten size katılıyorum, güzel kazananlar da var görüp şahit olduğum benim demek istediğim bu adsense konularında ciddi anlamda onlarda çok zorluk çekiyorlar.ozkan92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2020, 22:06:30adsense spam siteleri onaylıyor sonra özellikle yıl sonuna doğru hesapları kapatıp cari açığını kapatıyor itiraz edilsede açılmıyor adsensenin işine geliyor çünkü bir şey yapamıyorsun politikalara aykırı site açıkcası her nekadar spam sitelere onay vermiyoruz desede adsensenin işine geliyor
- 08-11-2020, 22:09:10Çok haklısınız hocam fiyatların düştüğünü gördüğümde heralde onay alımı kolaylaştı ondan düştü diye düşünüyordum, değişik bir dengesizlik var şuan piyasada.Upvote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2020, 22:10:41Hocam hindistan ve pakistana gittim iş için. Bir türkle tanıştım bu işleri kovolayan tesadüfen. Adamlar resmen 50 kişilik şirket kurmuşlar deli gibi spam yapıyorlar. Ve enteresan şekilde hiçbir sıkıntı nedense olmuyor. Pinterestten deli gibi kaldırıyorlar sen benden daha iyi bilirsin. Dedim bu iş nasıl oluyor biz yapamıyoruz anında engel yiyoruz. Googleda çalışan hintli sayısını bir araştır dedi. Demekki bir yerlerde bir bağlantı var maalesef bu gerçek. Üzüldüğüm nokta adamlar birlik olmuşlar ve bir şekilde birbirlerini kolluyorlar. Biz hep birbirimizi ezmeye çalışıyoruz maalesef tabi genelleme yapmam doğru değil gerçekten yardımcı olmak isteyen insanlarda var.ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
