• 08-11-2020, 21:54:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ozkan92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alternatif olsa inan böyle olmucak. Rekabetin olmadığı yerde rehavet olurmuş boşa demiyorlar.. Adamlar kafalarına göre taklıyor.. Karısıyla kavga ediyor bu ay bütün sitelere onay vermiyor
    Göreceğiz hocam yeni bir site ekledim haber sitesi, kabul ederlerse bizde bir hata var.
  • 08-11-2020, 21:56:15
    #11
    Pixma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense bence spam site onaylamak istiyor artık. Ne kadar özgün sitem varsa hepsine red çekti. Arada onay aldığım hep dandik spam bozması siteler oldu. Herhalde spamcıları kabul edip bedavadan reklam gösterip bakiyeyi ödemeden hesabı banlamak ticari olarak çok daha mantıklı geliyor
    İşini düzgün yapan adamlar illaki bir sıkıntı çekiyor googledan. Ama güncelleme ama adsense bir şekilde baltalanıyor. 2009da full spamla xx.xxx kazanıyorduk. Galiba fazla dürüst olmamak gerek
  • 08-11-2020, 21:57:20
    #12
    ozkan92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadığım mevzu hitliler deli gibi spam yapıyor adamlarda ne ban ne kısıtlama deli gibi onay alıyorlar, harbide tr'ye 2.sınıf muamelesi yapıyorlar.
    Şu hintliler nerde yapıyorlar deli gibi spam anlamıyorum facede birçok adsense grubunda hintliler ile konuşuyorum tek yaptıkları şey spamı yapmak ödeme alan çok az kişi var ve emin olun bizden fazla ban yiyorlardır, 120k$ bakiye yapmış hintli gördüm banlandım bu ödemeleri nasıl alabilirim diyor, biz neysek onlarda aynı yani hocam trye ekstra bir zorluk çıkarmıyor adsense.
  • 08-11-2020, 21:59:34
    #13
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu hintliler nerde yapıyorlar deli gibi spam anlamıyorum facede birçok adsense grubunda hintliler ile konuşuyorum tek yaptıkları şey spamı yapmak ödeme alan çok az kişi var ve emin olun bizden fazla ban yiyorlardır, 120k$ bakiye yapmış hintli gördüm banlandım bu ödemeleri nasıl alabilirim diyor, biz neysek onlarda aynı yani hocam trye ekstra bir zorluk çıkarmıyor adsense.
    Tecrübene saygı duyuyorum. Ama malı götüren adamların hiçbirini ne grupta görürsün ne forumda görürsün adamlar gelirini paylaşmaz. Paylaşan hintlilerin çoğu reklamcı.. Alamayan banlanan tabiki oluyor eninde sonunda ban yiyor. Ama sonuçta ban yiyene kadar sana bana zararı oluyor..
  • 08-11-2020, 22:05:10
    #14
    ozkan92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübene saygı duyuyorum. Ama malı götüren adamların hiçbirini ne grupta görürsün ne forumda görürsün adamlar gelirini paylaşmaz. Paylaşan hintlilerin çoğu reklamcı.. Alamayan banlanan tabiki oluyor eninde sonunda ban yiyor. Ama sonuçta ban yiyene kadar sana bana zararı oluyor..
    Malı götürenleri dediginiz gibi görmek zor hocam gerçekten size katılıyorum, güzel kazananlar da var görüp şahit olduğum benim demek istediğim bu adsense konularında ciddi anlamda onlarda çok zorluk çekiyorlar.
  • 08-11-2020, 22:05:41
    #15
    O değil de onay süreci belirsizleştikçe "adsense hesap alım satım piyasası" düşüyor, ben de ona şaşırıyorum bir haftadır..
  • 08-11-2020, 22:06:30
    #16
    adsense spam siteleri onaylıyor sonra özellikle yıl sonuna doğru hesapları kapatıp cari açığını kapatıyor itiraz edilsede açılmıyor adsensenin işine geliyor çünkü bir şey yapamıyorsun politikalara aykırı site açıkcası her nekadar spam sitelere onay vermiyoruz desede adsensenin işine geliyor
  • 08-11-2020, 22:09:10
    #17
    Upvote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil de onay süreci belirsizleştikçe "adsense hesap alım satım piyasası" düşüyor, ben de ona şaşırıyorum bir haftadır..
    Çok haklısınız hocam fiyatların düştüğünü gördüğümde heralde onay alımı kolaylaştı ondan düştü diye düşünüyordum, değişik bir dengesizlik var şuan piyasada.
  • 08-11-2020, 22:10:41
    #18
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malı götürenleri dediginiz gibi görmek zor hocam gerçekten size katılıyorum, güzel kazananlar da var görüp şahit olduğum benim demek istediğim bu adsense konularında ciddi anlamda onlarda çok zorluk çekiyorlar.
    Hocam hindistan ve pakistana gittim iş için. Bir türkle tanıştım bu işleri kovolayan tesadüfen. Adamlar resmen 50 kişilik şirket kurmuşlar deli gibi spam yapıyorlar. Ve enteresan şekilde hiçbir sıkıntı nedense olmuyor. Pinterestten deli gibi kaldırıyorlar sen benden daha iyi bilirsin. Dedim bu iş nasıl oluyor biz yapamıyoruz anında engel yiyoruz. Googleda çalışan hintli sayısını bir araştır dedi. Demekki bir yerlerde bir bağlantı var maalesef bu gerçek. Üzüldüğüm nokta adamlar birlik olmuşlar ve bir şekilde birbirlerini kolluyorlar. Biz hep birbirimizi ezmeye çalışıyoruz maalesef tabi genelleme yapmam doğru değil gerçekten yardımcı olmak isteyen insanlarda var.