Şu hintliler nerde yapıyorlar deli gibi spam anlamıyorum

facede birçok adsense grubunda hintliler ile konuşuyorum tek yaptıkları şey spamı yapmak ödeme alan çok az kişi var ve emin olun bizden fazla ban yiyorlardır, 120k$ bakiye yapmış hintli gördüm banlandım bu ödemeleri nasıl alabilirim diyor, biz neysek onlarda aynı yani hocam trye ekstra bir zorluk çıkarmıyor adsense.
Tecrübene saygı duyuyorum. Ama malı götüren adamların hiçbirini ne grupta görürsün ne forumda görürsün adamlar gelirini paylaşmaz. Paylaşan hintlilerin çoğu reklamcı.. Alamayan banlanan tabiki oluyor eninde sonunda ban yiyor. Ama sonuçta ban yiyene kadar sana bana zararı oluyor..