ozkan92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecrübene saygı duyuyorum. Ama malı götüren adamların hiçbirini ne grupta görürsün ne forumda görürsün adamlar gelirini paylaşmaz. Paylaşan hintlilerin çoğu reklamcı.. Alamayan banlanan tabiki oluyor eninde sonunda ban yiyor. Ama sonuçta ban yiyene kadar sana bana zararı oluyor..
Malı götürenleri dediginiz gibi görmek zor hocam gerçekten size katılıyorum, güzel kazananlar da var görüp şahit olduğum benim demek istediğim bu adsense konularında ciddi anlamda onlarda çok zorluk çekiyorlar.