ozkan92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim anlamadığım mevzu hitliler deli gibi spam yapıyor adamlarda ne ban ne kısıtlama deli gibi onay alıyorlar, harbide tr'ye 2.sınıf muamelesi yapıyorlar.
Şu hintliler nerde yapıyorlar deli gibi spam anlamıyorum facede birçok adsense grubunda hintliler ile konuşuyorum tek yaptıkları şey spamı yapmak ödeme alan çok az kişi var ve emin olun bizden fazla ban yiyorlardır, 120k$ bakiye yapmış hintli gördüm banlandım bu ödemeleri nasıl alabilirim diyor, biz neysek onlarda aynı yani hocam trye ekstra bir zorluk çıkarmıyor adsense.